Bilddagboken ni vet.

Ja, en solig dag som denna tänkte jag mitt i all soldyrkan passa på att flika in med ett småirriterat inlägg, kring goda gamla Bilddagboken. För jag kan ju inte precis påstå att jag hoppar upp och ned av spänning var gång jag loggar in på min slitna gamla bilddagbok och upptäcker en sisådär femhuvraelva nyheter i inkorgen, som handlar om fåniga påfund som typ Jagboken och nya Bilddagboken HD. Jippi. Jey. Lyckliga mig.

Eller inte.

Varför ska allting, precis allting, bli så komplicerat hela tiden? Varför kan man inte låta en enkel mobiltelefon vara just en enkel mobiltelefon, istället för en minidator med GPS och Internet och kamera och Gud vet vad? Ärligt talat. Vem fasen orkar sätta sig ner och gå igenom alla funktioner på en såndär megasuperhäftigcool mobil egentligen?

För all del, kalla mig gammalmodig om ni vill, men just för tillfället får utvecklingen gärna stanna av en stund. Well, well... Jag antar det var ungefär såhär alla vresiga gamla gubbar reagerade, när den första fickkniven kom. Haha. "En kniv ska vara en kniv, och en sax ska vara en sax!"





Later / Pinglan

Kommentarer
Postat av: grisN

håller med dig.. hrmf ><

2009-03-23 @ 23:15:42
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0