Work out

Jag sitter och funderar på att gå ut och gå en rask promenad. Fast om jag ska vara alldeles ärlig så kan jag inte finna en enda bra anledning till detta just för stunden, däremot poppar det upp en hel massa skäliga anledningar till att låta bli.

1. Det är kallt och jävligt ute.
2. Jag trivs bättre här, framför datorn, med en ask Ben & Jerrys Cookie Dough på magen.
3. Jag har ingen snygg träningsoutfit att trä på min spirande vackra kropp.
4. Jag ska snart åka och sälja korv på Statoil.
5. Det är trist att ta raska promenader själv.
6. Jag vill inte överanstränga mig.
7. Ingen form av träning passar egentligen in i min image.

Tja, som ni ser, en hel hop med goda anledningar.



Peace out / Pinglan

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Det är makalöst hur anledningarna att låta bli saker man borde, alltid blir så många. Jag lider av samma syndrom. ;)

2009-07-27 @ 15:23:23
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0