090113

(sug på den Kenzatråkiga rubriken)


Jag och min älskade vän Pinglan skall umgås imorgon och eventuellt utföra träningsliknande sysslor.
Ja, hör och häpna mina vänner, vi tänker motionera!

Eftersom att det ambitiösa målet med våran hurtiga onsdag är att gå från en kvinnlig variant av den här kroppshyddan till den här, så blir det till att lägga till några extra kilon på styrketräningsmaskinerna.
Men vi är självklart optimistiska och ser fram emot beach 09.

Simmning kom också på tal när vi diskuterade fram hur onsdagen skulle se ut, och visst var vi riktigt sugna på att dra på oss våra blåa baddräkter med tillhörande badmössor, men gymmet och dess snuskigt heta personal lockade lite lite mer.





/Snäckan

Kommentarer
Postat av: Malin

Grr, vilken heting! Trodde ju faktiskt först att det var en tjej, tills jag skrollade ner... Och till min stora förtjusning var det ju en kille!



Jag tänkte på lite träningstips... Jag är träningsnarkoman, behöver ni hjälp så let me know!



Nu ska jag anmäla mig till er grymma tävling! =)

2009-01-14 @ 14:36:59
URL: http://redheaded.blogg.se/
Postat av: Em

OMG den där KAN bara inte vara äkta :O :O

Fan va snygga ni kommer bli btw XD haha

2009-01-14 @ 18:59:59
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men örk vilken bild.

Och är det snyggingar ni är på jakt efter så är det helt klart gymmet man ska bege sig till (varför tror ni jag är där fem dar i veckan?)

I simhaller är ju bara barn som kissar i vattnet, fluktare, och sura pensionärer, för det mesta :P



tack igen för en bra blogg!!

2009-01-15 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0