Dagens diss: Körslaget

Redan första säsongen var jag fast. Lördag efter lördag satt jag som klistrad framför TV4:s nya musikprogram, Körslaget, för att följa min favoritkör, som då bestod av den mycket fagra körledaren Brolle och hans fantastiska små sångfåglar.



Redan tre avsnitt in i den nya säsongen måste jag tyvärr deklarera att jag är milt sagt besviken. Inte nog med att sockertoppen Timo Räisänen skickades hem redan första veckan, dessutom har TV4 gått och skaffat sig en blind stylist!

Titta bara på den annars så vackra Gry Forsell. Vem fan är det som så hjärtlöst trär på henne en tältliknande kreation, för att veckan därpå knöla ner hennes gravida lilla kropp i en korvskinnsliknande skapelse? Kvinnan är gravid. Hon är inte någon Jabba the Hut och inte någon Posh Spice, bara gravid! Är det så svårt att hitta en passande klänning till en normal, gravid kvinna? Va?!



Jag lider med dig Gry, jag lider.



 

/ Pinglan

Kommentarer
Postat av: Jonas

Får hålla med om det med Gry och även Timo, men däremot tycker jag att startfältet är betydligt starkare i år än det var förra året :) Vilket är väldigt kul att titta på, och väldigt ovisst vid utröstningen..

2009-01-04 @ 19:55:07
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/
Postat av: FEBB

ja jag har inte sett ett enda avsnitt år, känns bara så himla pinsamt hela grejen. Och vafan fattade inte att timo åkte ut så snabbt! :( Men GASH. ja hon är ju supersnygg, kommer ihåg i somras när ja va på grönan och hon gick förbi - VILKA BEN!

2009-01-04 @ 21:19:47
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller fullständigt med! Stackars människa, men tv4 har alltid haft problem med stylister enligt mig... Fast å andra sidan dissar jag ändå körslaget och alla andra påfund de trycker in på bästa sändningstid.. Inte värt att lägga ner tid på

2009-01-05 @ 16:27:08
URL: http://walkingourway.blogspot.com
Postat av: Emma

Synd att du höll på Team Brolle, jag är nämligen med i Team Cans :D haha. Men det är okej ;) jag förlåter dig ^^

2009-01-05 @ 17:29:18
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har likadan tröja/väst som Gry har på den bilden ;) Coolt!

2009-01-07 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0