Dagens fuck off: Stjärnor på is

Jag kan egentligen inte finna anständiga ord för vad jag tycker om det programmet.

Finns det inte redan tillräckligt med kassa program i svensk tv, direkt hämtade ifrån USA, som går ut på att röstaröstarösta och rösta på jobbigt dåliga prestationer utförda av b-kändisar och kassa amatörer? (Let's dance, talang osv.)
"Nejnej" tänkte tv4-chefen och slängde in ett, om möjligt, ännu sämre program på lördagskvällarna med det fagra och oerhört roliga namnet Stjärnor på is.

Det är lika pinsamt att se på det varenda jävla gång jag zappar förbi tv4 och råkar bli kvar i typ 3 minuter.
Vuxna människor med skridskor som halkar runt på en isscen, hand i hand med ett proffs. Ja, för inte fan kan de åka runt utan att hålla i sig!
Och inte nog med det, i all ansträngning att försöka stå upp så länge det går, så skall de samtidigt göra fina rörelser med armar och ben.
Sedan avslutar de sitt program, som det lilla dansnumret så fint kallas, och en kommentatorröst börjar berätta för svenska folket vad de olika små skutten och viften med armarna kallas på konståkningsspråk.

Varför, VARFÖR behöver vi veta det?

Valet av programledare skall vi inte tala om, för då är jag rädd att inlägget kommer vinna SM i grenen 'flest fula ord i en mening".




Jag har nog aldrig blivit så äcklad av en vuxen mans outfit som jag blev när jag såg Tonys skolpojkekläder i kvällens program.
Kepsen, som dessvärre inte är med på bild, var det värsta av allt.

/Snäckan

Kommentarer
Postat av: sofie

förlåt men jag tycker att du blir så upprörd är det värsta av allt. gå och lägg dig och bry dig inte så jävla mkt.

2008-11-30 @ 04:00:32
Postat av: Em

Okej, ja jag håller med Sofie. Det är inte underhållande att läsa en pessimist-blogg :/ Du borde göra dig själv en tjänst och vara lite insiktsfull, sympatisk och empatisk i fortsättningen. Ditt liv kommer bli deprimerande som en cynisk egoist. Tyvärr.

2008-11-30 @ 22:23:58
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: jenny

från midjan o neråt ser han hemsk ut!

åkte han skridskor i de här kläderna??!

sjukt...

2008-12-01 @ 11:52:34
Postat av: Anonym

asså de e en sak att du inte tkr om programet men du behöver inte kranka ner på de. det som sedan e ännu värre är att du krankar ner på sporten jag åker själv konståkning och tycker de e ett av de roligaste sakerna i mitt liv det är skit kul. de här namnen på sakerna säger dom ju för att inte alla vet vad en lutz e för nått. och visst döm ett pogram efter 3 minuter.

och de e ju en kul blogg du har , de ända som står i inläggen är ju taskiga saker om andra, här e de nån som behöver jobba på självförtroendet.

2008-12-01 @ 17:31:59
Postat av: julhia

usch de där va ingen trevlig syn :S

2008-12-01 @ 22:07:26
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: Nelly

ja fyfan, jag kan knappt kolla på tv längre, så mycket skit!! att människor orkar...

2008-12-02 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0