DISSgusting


Rent spontant så känner jag direkt att läpparna på kvinnan är inte fagra. 

Som ni alla vet så står det i den icke existerande, men ack så betydelsefulla, utseendelagboken att concealerprydda och botoxförorenade läppar är strängt förbjudet på en art av den mänskliga sorten. Den här kvinnan bryter alltså mot två lagar samtidigt. Den botoxfyllda överläppen i kombination med det hudfärgade läppstiftet går alltså fetbort och är rent utav straffbart.
Av med de slappa jeansen och fram med din beniga stjärt kvinna, så att någon kommer åt bättre med piskan som skall piska fram vett ur dig!


/Snäckan

Kommentarer
Postat av: Japp

Det är sällan man fyller läpparna med botox!!!

Du kanske menar restylan????

2008-12-07 @ 13:20:26
Postat av: E

Då vet vi att "japp" har fyllt sina läppar med restylan. Ingen normal människa har gjort läppförstoring och då vet vi ju inte var som är i de.



2008-12-07 @ 14:48:11
Postat av: Krille

Tur att även en ICA-kasse lätt träs över hennes huvud med s Hoppas ni haft en underbar helg töser :)

2008-12-07 @ 17:32:39
URL: http://brallorochpannkaka.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Hudfärgat på läpparna är sååå förbannat fult!!

2008-12-07 @ 17:52:17
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: anzo

jag tycker nog att hennes tänder är ordagrant gräsligast :O Har hon käkat gräs eller?

2008-12-07 @ 21:40:37
Postat av: Japp

Nä jag har tagit fett från mina knän och fyllt läpparna med. Har en sjukdom som framkallar en så kallad karp-mun. Inte all plastik är pga skönhetsskäl. En del är faktiskt sjuka!!!=(

2008-12-07 @ 23:11:57
Postat av: Japp

Nä jag är inte normal och jag har fyllt läpparna med fett från mina knän pga att jag har en sjukdom som framkallar en så kallad karp-mun. Inte all plastik görs pga skönhetsskäl. En del som jag gör det av medicinska skäl. =(

2008-12-07 @ 23:19:43
Postat av: Bluppen

ni som skriver bloggen verkar inte vara bra människor!

2008-12-13 @ 17:16:12
Postat av: Amanda

Usch, foundation/idomin/hudfärgat läppstift/whatever på läpparna är verkligen ingen hit..

2008-12-25 @ 15:11:40
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0