Alla sexskadade, se hit!

Kan ni också känna ibland att ni förknippar helt vardagliga uttryck med sex? Och att det händer er ganska ofta, typ någon/några gånger om dagen sådär?
Nej, det är väl inte så normalt kanske, men faktum är att jag häromdagen insåg hur jag fungerar som person. Jag är en man innerst inne, fast kvinnlig.
Ni vet sådär sexskadad och snuskig som bara en äkta man kan vara. Sådan är jag.

Många av er skulle dock säkert fnissa till åt mormors beskrivande ord om falukorven ni har liggandes i kylskåpet: "Oj, vilken stor och tjock korv!".
I den här situationen så kan man oftast inte annat än att tänka på andra saker som skulle kunna beskrivas likadant. Penis är ett exempel.

Men så finns det dom uttrycken som vi lite extra skadade reagerar på som snuskiga.

Min mor och jag diskutterade lutfisk. Det smakar ju väldigt lite, så min mamma säger:
"Det är ju ändå såsen som gör det"
*VIPPS* så börjar min sjuka hjärna dra paralleller till penisar och spermier. Ni vet, det är ju såsen som gör ungen!

Mor bakade lussekatter och de låg på jäsning.
"Gå och pensla bullarna", sa hon lite vänligt till mig.
Anledningen till att jag kom att tänka på sex i den här situationen är ännu oklar, men efter en del forskning i ämnet så börjar jag ana att min hjärna refererat till fenomenet bullfitta. Man penslar ju sällan en bullfitta, vad jag vet, men..


Se inlägget som ett varningsinlägg. Råder det ett liknande sexkaos i era hjärnor så får ni antingen alldeles för lite sex, eller alldeles för mycket.
Som den snygging jag är så måste jag påstå att jag "lider" av det senare "problemet".




Puss i ljumsken/ Snäckan

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, ni förgyllde just mig torsdags kväll och jag insåg precis att jag är en av er/dig. Jag har länkat er på mig blogg, måste verkligen sprida det här vidare. Hoppas ni inte tar illa upp!

:D

2008-12-04 @ 22:46:09
URL: http://linaefunke.blogg.se/
Postat av: Bell

Hahahha, fan vad roligt! Tack för er blogg :D Den är fierce!

2008-12-06 @ 10:37:46
URL: http://bellisperennis.bloggagratis.se/
Postat av: cornelia

haha..fan vilken ball blogg

2009-01-07 @ 21:23:02
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Jessika

Ja, jag är också lite sexskadad! :-D

2009-01-07 @ 22:06:45
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0