Hissa

Ja, eftersom vår blogg sedan en tid tillbaka har tagit en helt ny, väldigt positiv, vändning, så tänkte jag här och nu passa på att hissa några personer, som gör vardagen en smula enklare att genomlida.

Snäckan - en brud med, som ni säkert redan har lagt märke till, en sjukt härlig humor och finfina ordval, i precis alla situationer. Inte går det att få tyst på'na, inte! Dessutom, som ni dessvärre inte får uppleva än på ett tag, så är hon ett snyggt stycke kvinna! Sen så är hon fasligt påhittig, rumsren och lydig. Så slå till på direkten! En badboll och en tia, är allt jag begär! Eller... nej. Hrrrm, hissa var det ju, inte sälja. Vad annars då? Hon är en jävel på yoga... och sovrumsbandy. Inte så lättskrämd, men funkar finfint för att skrämmas med. Och så har hon utomordentligt trevliga vänner också, ett stort plus där! :)

+ Pinglan - alltså jag själv. Vad ska man säga, som alla inte redan vet? Jag lagar finfin mat och är en väldigt (läs: väääldigt)  förtroendeingivande individ. Sjunger sjukt bra i duschen, dansar ännu bättre och är en hejare på att kyssas! Jag gillar inte leverpastej, eller andra saker som ser ut som ett sönderslashat roadkill för den delen heller. Nu får jag höra här också att jag visst är snygg, sjukt gullig, har en skön klädstil och en hejdundrande humor. Dessutom är jag världens bästa vän, lyssnare och ställa-uppare, jag är cool och omesig och har en fin vadjdj. Det ni! Klå det om ni kan!

Ja, fler kommer jag inte på för stunden! Hoppas nu att alla ni tråkrumpor där ute, som påstår att jag och Snäckan skulle vara två negativa själar är nöjda nu, när jag i positivitetens namn har hissat två nyckelpersoner i mitt och Snäckans liv!

  
Snäckan & Pinglan!
(klickbara bilder)


/ Pinglan

Kommentarer
Postat av: Em

Asså snäckan på idol XD vilken överdriven kille.. fast han var rätt bra ändå ^^

2008-12-02 @ 17:34:00
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: AnnaBananaa

hejhej! vad fin blogg du har, kika gärna in min:)

2008-12-04 @ 20:30:04
URL: http://annalsblogg.webblogg.se/
Postat av: AnnaBananaa

hejhej! vad fin blogg du har, kika gärna in min:)

2008-12-04 @ 20:30:41
URL: http://annalsblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0