Snäckan DISSAR...

...tandborstning!
Det måste vara något av det tråkigaste som finns? Ja, det skriker i-landsproblem om den här dissen men jag kan inte hålla den inom mig.
Jag tog fram mitt favorittillbehör på datorn, kalkylatorn, och satte igång med en mycket avancerad uträkning.
Tänk dig att du borstar tänderna i 4 minuter varje dag (morgon+kväll). Det blir 28 minuter i veckan och c.a 24 timmar om året. Låt oss säga att en människa lever i 75 hela år, det betyder att han/hon kommer spendera sammanlagt 2.7 månader med tandborsten i munnen (minus den första tiden i livet då tänder inte existerar i käften).

Tips(läs: skitseriösa tips) till er som vill korta ner på er totala tandborstningstid:
- Borsta gaddarna i samma veva som du sitter på toaletten och skiter
- Vinn på lotto och strunta i att vara noggrann, så slipper ni oroa er för att bli panka pga. för mycket hål i tänderna


Ett alternativ är ju att skaffa roliga/söta/knäppa tandborstar som roar er under tiden ni står med dom i käften, då kanske de 2.7 månaderna inte känns lika bortkastade.


Adios! /Snäckan

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Haha, kan ni behålla en hemlighet? Jag borstar aldrig tänderna på kvällen. Är för lat för det.

Kanske därför jag har så gula tänder...

2008-11-24 @ 10:21:40
URL: http://beautymanic.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Haha, jag ska designa en tandborste med inbyggt Nintendo Wii på till dig, min sköna!

2008-11-24 @ 12:30:38
URL: http://fanvadchict.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Och JA, nu kommenterade jag faktiskt ett inlägg helt på egen hand. Suck it up!

2008-11-24 @ 12:31:24
URL: http://fanvadchict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0