Rosing vs. Gynning

Efter "Snäckans" (den där jobbiga jäveln, som driver den här bloggen tillsammans med mig, ni vet) irriterade inlägg om Kenza, fortsätter jag i samma anda med att dra upp fighten Rosing vs. Gynning.

Jag kan nämligen inte låta bli att tycka lite synd om Rosing, som kämpar med sin "upprättelse" från alla gamla skandaler, genom att försöka träda in i rollen som mogen och revangelysten singel-morsa, med en fot på jorden och den andra i bloggvärlden. Jag kan inte låta bli att tycka synd om denna kvinna, som till och med går så långt att hon i ett av Sveriges mest förödmjukande (bör kanske dessutom tillägga att det också är av Sveriges mest underhållande) program, Sanningens Ögonblick, erkänner att hon är avundsjuk på konkurrerande scandal beautyn Carolina Gynning och som tillbaka inte får annat än hånskratt och ett gäng kommentarer, i stil med att hon är en patetisk nolla, som lever på gamla meriter.

Jag tycker att Linda ska stå på sig och att ni bitterfittor där ute, som inte har annat för er än att sparka på de som redan ligger, borde ta en titt i spegeln och sedan en ordentlig funderare, för ärligt talat, hur jävla bra hade man själv hanterat den där, till en början, euforiska känslan av att tillhöra Sveriges kändisskara? Hur jävla bra hade man själv hanterat den där känslan av att vara eftertraktad? Klart som fan att man svävar iväg och tar sig vatten över huvudet! Så skäms på er och även på fröken Gynning, som tydligen lider av total brist på ödmjukhet!

Länge leve Linda Rosing!



Kram från Pinglan <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste er dissarlista och såg särskrivning som en punkt, håller med er till fullo om att det är oförlåtligt. Sen, däremot, bläddrade jag ner till nästa inlägg och ser orden "skandal beautyn" som TVÅ?! Stå för vad ni skriver, kvinnor. (även om inlägget om särskrivningar kom efter inlägget om skandalbeautyn så förutsätter jag att åsikten har funnits förut..)

2008-11-25 @ 22:38:31
Postat av: Sandra

Läste er dissarlista och såg att särskrivning var en punkt, håller med er till fullt om att det är oförlåtligt. Sen, däremot, bläddrade jag ner till detta inlägg och ser att "skandal beautyn" står som TVÅ ord?! Stå för vad ni skriver, kvinnor (för även om inlägget om särskrivning kom efter det här så förutsätter jag att åsikten fanns sen förut...).



(skrev liknande inlägg innan men det verkade ha försvunnit när jag kikade igen efter ett "svar på tal"..)

2008-11-25 @ 22:44:27
Postat av: me

själv tycker ja gynning hon är mycket mer rolig och pratglad linda e så himla boring

2009-01-10 @ 09:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0