D-d-d-dissarlista

Efter en sunkig dag som igår då vädret gick ifrån att vara vårhärligt till slaskblaskigt, och min plånboks adjektiv ändrades från full till tom, så känner jag för att vara sådär härligt negativ som bara jag kan.

Jag tänker, trots att det är ytterst ovanligt, köra en fuling och dra till med en dissarlista utan dess vanligt förekommande efterföljare gillarlistan.







1. Munsår - "Men, visst är det väl mysigt att ha ett litet sår på läppen som man varsamt kan pyssla om när man har lite småtrist?" tänker ni.
Nej. Nej, nej och åter nej. "Far dit pepparn växer!" står jag varje morgon och skriker åt mitt lilla munsår som sitter där på läppen och ser oklädsamt ut. Ingen passar i det. Inte ens Jessica Albas läppar skulle vara inbjudande med en skabbig sårskorpa i munjipan.
Men som så mycket annat man tidigare har dissat, men nu börjar digga, så kanske, men bara KANSKE munsår skulle kännas rätt och inne om tillräckligt många modebloggare började bära denna lilla vidriga åkomma.


2. LGF-fordon - Behöver jag egentligen säga mer än att de borde förbjudas?
De långsamtgående fanskapen kan förstöra en hel dag för mig när de så käckt(läs: OKÄCKT) lägger sig framför min racerbil i c.a 30 km/h. Som en gammal sur herre sitter jag bakom min rattmuffsbeklädda ratt och muttrar barnförbjudna ord.
Nej, ett Sverige utan LGF-fordon är min melodi!





/Snäckan

Kommentarer
Postat av: Jonas [Tips & Trix]

Haha, läste bara rubrikerna, men fastnade för LGF-fordonet..



Har du någon gång tänkt på att det sker en upprepning i det ordet?



Långsamtgående Fordon-fordon (?)

2009-03-24 @ 19:52:39
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken lååååång lista!

2009-03-25 @ 01:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0