Per Morberg

Ja, vad kan jag säga, mer än att jag har gått och skaffat mig en ny favorit under kategorin "Hetast över 40"?

Det måste ju vara någon, förutom mig, som har lagt märke till Per, Rederiet-Viggo, Morbergs kraftiga sexappeal? Han är en såndär medelålders karlakarl, som får en att vilja slänga självaste Mikael Persbrandt i sjön! En såndär medelålders karlakarl som plötsligt får en att vilja ägna otaliga timmar framför annars ganska så värdelösa program som hederliga gamla Rederiet och det lite fräckare Vad blir det för mat?.

Ja du, Persbrandt. Kanske är det dags för dig att se sig besegrad? Att kasta in handduken? Att hissa den vita flaggan? Beckfilmerna har fått en ny kung, helt enkelt och hans namn är Per Morberg.




Behave!




 

/ P


Kommentarer
Postat av: Fulis

Han är så jävla bäst i vad blir det för mat :D

2009-03-17 @ 21:43:45
URL: http://omjulisfarsagasitt.blogspot.com
Postat av: julia

Ingen slår Persbrandt!

Gunvald in action alltså, det är fina grejer det. Heh.

Älskar er blogg, puss

2009-03-18 @ 18:45:26
URL: http://secondsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0