Tävlingsvinnare *trumvirvlar*

Ja, nu är ni väl nästan pinsamt nyfikna där ute i stugorna, på vem som har  tagit hem vår lilla gästbloggar-tävling?! Speciellt eftersom vi har dragit ut på det hela en dag extra. 

Efter mycket övervägande har vi trots allt en klart överlägsen vinnare, som själv insisterar på att inte delta med ett inlägg här på Fan vad chict! utan istället önskar sig en liten länk och ett omdöme från vårt håll. Fair enough, tänker vi och lämnar här några ord kring http://redheaded.blogg.se .

Tjejen som skriver verkar vara ett riktigt lite energiknippe, och hennes energi är bara en hårsmån ifrån den där gränsen där man inte vill något hellre än att slå en gitarr i huvudet på henne... Men så är det ändå något som håller henne kvar i vinnarlaget. Kanske är det hennes sprudlande sinne för humor eller finurliga uttryckssätt, kanske är det hennes härliga röda lockar. Vem vet? Vad vi åtminstone kan konstatera efter en rejäl genomgång av http://redheaded.blogg.se är att det här inte är vilken det-här-har-jag-gjort-idag-blogg som helst. Så grattis Malin! Keep the good work up!

Puss / Snäckan och Pinglan

Kommentarer
Postat av: Malin

WOHO!! JAG VANN! Shit, jag vinner aldrig! Tack så mycket! Sjukt smickrande, jag är överväldigad!! Jätteroligt =)



Och, härligt att det finns fler som planerar sina matinköp än jag ;)



Fan, jag vill nästan börja gråta! Det här ska firas med kaffe! Wow...



Helt paff, fortfarande =)

2009-01-16 @ 10:24:38
URL: http://redheaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0