Djävlar ja


Rent spontant, vad tänker ni när ni ser den här?

Jag reagerade lite i stil med "Nej men ååh, en sån söt liten ond bäbisskallra. Naaaaaw."
Tji fick jag när jag klickade på den lilla reklamrutan och hamnade direkt på http://www.sexinthecity.se/.

"Produktbeskrivning:
Syndigt sexiga vibrationer ekar genom honom, som koncentreras i hans horn och tunga. Denna kåta djävul kommer inte missa en endaste punkt! Så låt din partner dra på sig honom, luta dig tillbaka och låt honom ta dig över till den mörka sidan!
"

Jahapp. Det är en penisring, inte en bäbisskallra. Fräsht.

Tankarna som rörde sig i huvudet, om att en sådan skulle passa utmärkt till de 2-åriga sysslingarna, fick jag genast ruska av mig.

/Snäckan

Kommentarer
Postat av: sofie

haha ;D spontana och roliga inlägg! diggar

2008-11-28 @ 01:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0