Finnar for life

Som de seriösa skönhetsbloggare vi är så tänkte jag, mitt i all brutal ironi, komma med ett tips. Ett tips till er små finniga tonåringar där ute i bloggvärlden som med jämna mellanrum måste lida, för att de små äckelprickarna dyker upp i ansiktet.

Alla har ju tandkräm hemma (har man inte det så är det kört redan nu, då behöver man inte fortsätta att läsa det här inlägget).

Det här är skitenkelt, till och med min hund skulle klara det.

- Tvätta av ansiktet ordentligt, helst med ansiktsvatten också så att all skit försvinner.
- Smörj in med någon slaffsig hudkräm som ni gillar.
- Ta sedan lite tandkräm på fingret och dutta på det på finnarna.

Det kommer stelna efter ett tag och du blir typ äckligt stram i hela ansiktet men detta fungerar!
Finnarna försvinner inte direkt, men med tandkrämen på så kommer man inte åt att pilla på de små vidrigheterna. Och det är ju en bra sak för pillar man på dom så kommer det ju in smuts och blablabla.
Ni vet säkert all den faktan, för alla har väl läst en meningslös modetidning någon gång?




/ Snäckan

Kommentarer
Postat av: Em

Fan va jag hatar modetidningar ><

2008-12-02 @ 17:32:59
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0