Jenna Jameson?

Visserligen så är H&M:s webshop väldigt bra, 
men när vi såg den här bilden så började vi undra.


Konstigt nog så tänker man på allt annat,
än på vad modellen har för kläder.

Är det en form av stående sit-up hon sysslar med, tro? Eller är hon en såndär superwoman som har råkat få ryggskott, då hon stekte ägg till sin arbetslöse man, matade sin nya baby och samtidigt spelade in en musikvideo, men som vägrar att svika familjen och vara hemma från sitt andra jobb som modell?

Kan ni tänka er fotografens förklaring innan fotot togs?

"Ja men kvinna lilla, håll händerna bakom huvudet, såhär. Sedan böjer du din torso lite åt höger... Och sära på benen, för guds skull! Nej, nej, sära mer! Tänk Jenna Jameson! Såå ja! Och så skall knäna vara halvböjda också. Och glöm inte det viktigaste, in med tårna! Vi vill inte att någon av dina kroppsdelar skall se normalt placerade ut."

*Klick*

"Det där ser ju inte klokt ut, kan du inte ta instruktioner, kvinna?! Jaja, jag orkar inte mer för idag ändå."

Vi säger då det. Var är världen på väg?

/ Snäckan och Pinglan

Kommentarer
Postat av: Caroline"Lantismamman"

Ni är lika roliga som vanligt!! Ja, vad sjutton fick hon för instruktioner eg?? Undrar vad Tyra Banks skulle säga??

2008-11-27 @ 12:47:21
URL: http://lantismamman.blogg.se/
Postat av: ebba

hahaha, klockren ;D

2008-11-27 @ 17:38:56
URL: http://skumbaanan.blogg.se/
Postat av: Em

Haha vissa poser är sjukt fula XD

2008-11-27 @ 17:41:38
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: sofia

Fy FAAN vad stark kvinna! jag vill bli som henne när jag bli stor! jag tänker FAN inte svika min familj. Eller så vill ja bli som mrs solis i desperat houswifes<3

2008-11-29 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0