Porrfilmer

Porrfilmer, det är mitt stora intresse förstår ni. De har alltid så uppfinningsrika namn tycker jag. Lyssna bara: "Det svarta hålet", "Läderslynor", "Oops, nu gick det igen", "Helena tar brorsan" (som förresten låter som en alldeles strålande familjefilm, tycker ni inte?), "Megaporr" och såhär i juletider "En fucking julkalender".

Jag säger då det. Det låter allt bra spännande! Själv får man ju hålla till godo med gamle mr.Snuggles.


Sist men inte minst måste jag fråga vad ni tror om den här filmen:
"Brown Ass Cream"? Tänker ni på samma sak som mig?



/ Pinglan

Kommentarer
Postat av: Månsson

Kommer ihåg när jag var ett litet pubertetsbarn och såg min första porrfilm. Den hade det otroligt klipska namnet - Prästen kan komma!



Vad sägs om det?



På återseende!

2008-11-26 @ 15:55:42
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0