Alla emotionella sexualmissbrukare, se hit!

Om ni ändå tänker skära er på diverse kroppsdelar så kan ni väl lika gärna kombinera smärtan med onani. En stavmixer stillar säkerligen era onormala behov på ett smidigt och tidssparande sätt.



Ett tips är ju att utföra er kombinerade onani/självdestruktiva handlingar i närheten av ett eluttag, då stavmixern kräver ström. Som extra grädde på moset kan ni ju pilla in era små emofingrar i det lediga uttaget och smärtan blir fulländad! Ett plus är ju att elchocken lär bättra på er redan fluffiga och hårt sprayade frisyr. Enjoy!

Ni vet, den här frisyren:


Kommentarer
Postat av: HANNAH

HOHO JAJA! Jag har nog klickat mig in här säkert 493u390 gånger idag. I'm addicted.

Vi borde samarbeta. Beautymanic & Fanvadchict. Vore bra business.

2008-11-24 @ 22:18:13
URL: http://beautymanic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad omoget av er, jag kan inte påstå att jag är ett stort fan av EMOs men dem har sin stil precis som ni har eran, låt dem vara bara. Om dem skär sig så är det antagligen för att dem mår förjävligt. Skär dem sig för att det ska vara coolt, ja då är det ju en annan sak, riktigt löjligt. Men snälla sköt er själva!

2008-11-25 @ 19:29:55
Postat av: Pinglan

Jag kan göra allt för dig, men inte det! <3

2008-11-25 @ 21:15:12
URL: http://fanvadchict.blogg.se/
Postat av: anonyme

vadå omoget=) det är ju fan fantastiskt roligt... Bara en sån sak som att skada sig själv för man mår dåligt är ju anledning nog att mobba dom... hehe

kalasrolig blogg!

2008-11-25 @ 21:31:32
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Fy fan vad ni är tragiska! Låt min blogg vara - era kommentarer godkänns INTE och dem kommer ALDRIG att göra. Förstå?

2009-01-09 @ 00:54:03
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Caroline

Låt mig presentera ett tips från mig till er: tag ett metallgem, vik det så att det är format som ett up, stoppa in det u-formade gemet i munnen så att två piggar sticket ut. SEN för ni piggarna in i vägguttaget. Om ni överlever, skriv ett inlägg med bifogande bilder hur man gör. VIPS så har ni skapat en ny tråd i syfte med att skapa uppmärksamhet på.



Precis lika dumt som detta låter är ni. Lägg er energi på något vettigare än att framstå som idioter som gör ironi om saker de inte vet något om.

2009-01-09 @ 01:04:41
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAHA!

2009-01-16 @ 00:13:26
URL: http://redheaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0