About us

Vi tänkte att vi denna sköna eftermiddag skulle gå emot våra principer om heltråkiga "det här är jag-inlägg" och skriva några seriösa rader om oss själva. Vi tyckte det kunde vara passande såhär en bit in i bloggandet, då vi trots allt har lyckats dra till oss mer än hundra små söta läsare där ute i bloggvimlet. Så, enjoy!

Ja, vi är en tjej på omkring tio år, som bor i ett stort gult hus med massa häftiga saker i det. Föräldrar har vi inga, utan delar hyra med vår prickiga häst och tama apa, som vi för övrigt (precis som alla er småhundsägare där ute) älskar att klä på och behandla som vilken familjemedlem som helst! Dessutom så har vi ett helcoolt träd som tillverkar sockerdricka och vi älskar knasiga knästrumpor! Eller vänta lite... det var ju Pippi Långstrump. Attans också!

Nej, serious talking nu då. Vi bor i Stockholms skärgård i en enplansvilla, tillsammans med vår blåval Sally och vår t-rex Pillan (ja, en såndär gigantisk dinosaurierackare ni vet). Vi tycker om att gå promenader i solnedgången, ta ett glas vin och njuta av goda vänners sällskap till ett stycke lugn musik. Eller vänta lite här nu... det där lät ju precis som en kontaktannons från någon kvällstidning, bortsett från Sally och Pillan då.

Eh. Ja... Men det blir väl någon sorts blandning då. Två tjejer med fula strumpor, som gillar att dricka vin och umgås med goda vänner, d.v.s. varandra - eftersom ingen annan riktigt står ut med vårt sällskap.

Ha en god afton, hoppas denna läsning gjort er ett stycke klokare kring mysteriet kring Pinglan och Snäckan (och jaaa, det är fåniga smeknamn, men kom på några bättre själva då, om ni är så jävla bra!)!!





                                                                                                                                                                                                 /Pinglan
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar er! :D

Så jävla klockrena, speciellt med onanivispen HAHA

2008-11-25 @ 19:46:58
Postat av: Fan vad chict!

Nina, vi tackar så mycket!

/Snäckan och Pinglan

2008-11-25 @ 19:53:32
URL: http://fanvadchict.blogg.se/
Postat av: HANNAH

vilka är era favoritsexleksaker dåå? HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIH =)=)=)=)

2008-11-25 @ 22:09:58
URL: http://beautymanic.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Hoho jaja.

Jag också.

Ge mig en redig jävla man då jävlar.

2008-11-25 @ 22:32:20
URL: http://beautymanic.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, underbar blogg! Helt klockrent rakt igenom!

2008-11-27 @ 20:10:00
URL: http://vackradar.devote.se
Postat av: Malin

haha!

Jag trodde ni beskrev mig där först!



Jag bjuder faktiskt in er hem till mig på ett glas vin (eller liter, your choice!)



Ta det som en token of affection för att jag vann tävlingen!

2009-01-16 @ 18:41:57
URL: http://redheaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0